Archiwum Akt Nowych

Ogłoszenie o naborze - kustosz - nr 65474

Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze
NR 65474 z dnia 10.07.2020 r.
OFERTY DO 27 LIPCA 2020

WYMIAR ETATU 1
STANOWISKA 1
STATUS - NABÓR W TOKU
DODATKOWO: UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
kustosz
do spraw: nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym
Oddział II Kształtowania Narastającego Zasobu Archiwalnego

 

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy:

  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dofinansowanie do kart sportowych,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dobrą lokalizację,
  • miłą atmosferę pracy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych

- brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich

- przeprowadzanie kontroli w zewnętrznych jednostkach organizacyjnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Uzgadnia treść normatywów kancelaryjno-archiwalnych nadzorowanych jednostek organizacyjnych oraz prowadzi wszelkie sprawy związane z ich określeniem w porozumieniu z Dyrektorem AAN, a także opiniuje normatywy kancelaryjno-archiwalne podmiotów niepaństwowych w celu właściwego postępowania z dokumentacją państwowych i niepaństwowych jednostek organizacyjnych.
  • Kontroluje przestrzeganie przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu sprawdzenia poprawności stosowania przepisów kancelaryjno - archiwalnych.
  • Opiniuje wnioski na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej państwowych jednostek organizacyjnych w celu wydania zgody na zniszczenie dokumentacji, w tym sporządza projekty zgód, a także wydaje opinie dotyczące brakowania dokumentacji niearchiwalnej podmiotom niepaństwowym w celu prawidłowej oceny wartości archiwalnej dokumentacji proponowanej do wybrakowania.
  • Przeprowadza ekspertyzy archiwalne z zakresu statusu prawno – organizacyjnego i wartościowania dokumentacji jednostek organizacyjnych, w celu ustalenia czy dana jednostka jest wytwórcą materiałów archiwalnych.
  • Udziela państwowym i niepaństwowym jednostkom organizacyjnym konsultacji z zakresu prawa archiwalnego oraz z zakresu funkcjonowania EZD oraz innych systemów teleinformatycznych w celu właściwego postępowania z dokumentacją.
  • Nadzoruje porządkowanie materiałów archiwalnych oraz weryfikuje poprawność opracowania materiałów archiwalnych przeznaczonych do przekazania do zasobu AAN w celu właściwego ich zabezpieczenia i przekazania.
  • Udziela instruktaży w sprawach prawidłowego postępowania z dokumentacją w państwowych i niepaństwowych jednostkach organizacyjnych, a także w jednostkach prowadzących archiwa wyodrębnione. W razie potrzeby przeprowadza szkolenia w tym zakresie w celu właściwego stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze archiwalnym
  • Znajomość prawa archiwalnego oraz przepisów dotyczących zarządzania dokumentacją
  • Znajomość funkcjonowania kancelarii współczesnych i systemów teleinformatycznych, w tym EZD
  • Wiedza z zakresu metodyki archiwalnej
  • Zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Stanowczość
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe archiwalne lub historyczne
  • przeszkolenie z zakresu zasad funkcjonowania EZD

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Dokument potwierdzający ukończenie przeszkolenie z zakresu zasad funkcjonowania EZD
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
  • Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@aan.gov.pl
  • Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
  • Archiwum Akt Nowych
  • Hankiewicza 1
  • 02-103 Warszawa
  • z dopiskiem "St. archiwista - Oddział II" oraz nr ogłoszenia

INNE INFORMACJE

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).

Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie

W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.

O terminach etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 589 31 06 w godz. 8.15 - 14.15

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Autor: Archiwum Akt Nowych

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2020-07-10 09:41przez: Archiwum Akt Nowych
Opublikowano:2020-07-10 00:00przez: Andrzej Augustynowicz
Podmiot udostępniający: Archiwum Akt Nowych
Odwiedziny:2974

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.