Zmiany i ograniczenia w funkcjonowaniu Archiwum Akt Nowych

W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniu epidemiologicznemu wywołanemu rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 oraz w trosce o bezpieczeństwo klientów
i pracowników przypominamy, że do odwołania Archiwum Akt Nowych nie przyjmuje interesantów zewnętrznych.

Zgodnie z decyzją Dyrekcji AAN wydaną na podstawie § 6 ust.1 pkt. 2) w powiązaniu z § 7 ust.1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii  (Dz. U z 2020 r. poz. 491) oraz w oparciu o wytyczne Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych, Archiwum Akt Nowych ogranicza swoją działalność do niezbędnego minimum związanego z czynnościami zarządczymi oraz
z utrzymaniem i ochroną obiektu. W związku z powyższym w siedzibie AAN nie są wykonywane żadne zadania merytoryczne, określone w rozporządzeniu, zaś zdecydowana większość pracowników AAN pełni swoje obowiązki w formie pracy zdalnej, a kontakt z nimi jest możliwy wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.

Prosimy zatem o kierowanie spraw na adres: sekretariat@aan.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP. Dokumenty wymagające zachowania formy papierowej prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty. Osobiste doręczanie i składanie dokumentów jest możliwe w godzinach pracy Archiwum, od 8.15 do 16.15, tym niemniej dla zachowania bezpieczeństwa apelujemy
o ograniczenie tego typu wizyt.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy i dziękujemy za okazane zrozumienie.