Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-04-20 ( Imieniny: Agnieszki, Amalii)

Archiwum Akt Nowych - Ogłoszenie o naborze - Starszy archiwista - nr 93937

Ogłoszenie o naborze - Starszy archiwista - nr 93937

Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 93937 z dnia 02.03.2022 r.
OFERTY DO 15 marca 2022 r.

LICZBA STANOWISK: 1   WYMIAR ETATU: 1   STATUS: nabór w toku

Dołącz do nas jako:
Starszy archiwista
Do spraw: opracowania zasobu w Oddziale I Opracowania zasobu

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Przeprowadza studia wstępne nad zespołem w celu zgromadzenia informacji o historii, zadaniach i organizacji twórcy zespołu.
  • Określa metody opracowania zespołu w celu wypracowania optymalnego toku pracy.
  • Weryfikuje przynależność zespołową akt w celu wyodrębnienia akt obcych.
  • Realizuje proces porządkowania zespołu w celu wyodrębnienia serii i podserii oraz sporządzenia opisu poszczególnych jednostek archiwalnych.
  • Sporządza inwentarz zespołu/ zbioru i inne pomoce ewidencyjno – informacyjnych w celu przygotowania pełnej informacji o zawartości zespołu.
  • Opracowuje wstęp do zespołu/ zbioru lub notatkę informacyjną w celu zaprezentowania informacji o dziejach twórcy zespołu, dziejach i stanie zachowania wytworzonej przez niego dokumentacji, systemie kancelaryjnym, zawartości zespołu i metodach jego porządkowania.
  • Realizuje kwerendy w zasobie AAN w celu wyszukania potrzebnych informacji

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze archiwalnym
  • Dobra znajomość historii Polski i powszechnej XX w
  • Znajomość metodyki archiwalnej
  • Znajomość zasobu AAN
  • Komunikatywność
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe):

  • Wykształcenie: wyższe historyczne i/lub archiwalne i/lub podyplomowe archiwalne
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
  • Znajomość j. rosyjskiego min. na poziomie B2
  • Znajomość j. niemieckiego min. na poziomie B2

CO OFERUJEMY

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość zapisania do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

DOSTĘPNOŚĆ

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

WARUNKI PRACY

  • praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych;
  • brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich;

DODATKOWE INFORMACJE

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

  1. weryfikacja formalna ofert;
  2. sprawdzian wiedzy/umiejętności - online;
  3. rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Dokument potwierdzający znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. B2
  • Dokument potwierdzający znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
  • Dokument potwierdzający ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny

APLIKUJ

do 15 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93937"

na adres:

Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@aan.gov.pl

Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:

Archiwum Akt Nowych

Hankiewicza 1

02-103 Warszawa

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 589 31 06

lub mailowego na adres: rekrutacja@aan.gov.pl

 

 Dokumenty należy złożyć do 15.03.2022

 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

 Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Akt Nowych , ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa

 Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@aan.gov.pl

 Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

 Informacje o odbiorcach danych: brak

 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 Uprawnienia:

 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

 prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 Podstawa prawna przetwarzania danych:

 6 ust. 1 lit. b RODO;

 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB

 

Autor: Anna Kociubińska

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-03-02 08:48przez: Anna Kociubińska
Opublikowano:2022-03-02 08:48przez: Andrzej Augustynowicz
Zmodyfikowano:2022-03-02 08:43przez: Andrzej Augustynowicz
Podmiot udostępniający: Archiwum Akt Nowych
Odwiedziny:3140

Rejestr zmian

  • [2022-03-02 08:43:24]Andrzej Augustynowicz.