Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-16 ( Imieniny: Bernarda, Biruty)

Archiwum Akt Nowych - Ogłoszenie o naborze - Starszy archiwista - nr 93916

Ogłoszenie o naborze - Starszy archiwista - nr 93916

Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 91249 z dnia 02.032022 r.
OFERTY DO 15 marca 2022 r.

LICZBA STANOWISK: 1 WYMIAR ETATU: 1 STATUS: nabór w toku

Umowa o pracę na czas zastępstwa

Dołącz do nas jako:
Starszy archiwista
Do spraw: pozyskiwania, ewidencjonowania materiałów archiwalnych organizacji społecznych oraz popularyzacji zasobu w Oddziale V Archiwów Społecznych

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Wykonuje prace z zakresu pozyskiwania do zasobu Archiwum Akt Nowych materiałów archiwalnych od organizacji i stowarzyszeń społecznych.
  • Sporządza ewidencje i pomoce ewidencyjne dla przejmowanych materiałów archiwalnych w celu stworzenia informacji o ich zawartości.
  • Popularyzuje zasób archiwalny poprzez organizuje uroczystości pozyskiwania materiałów archiwalnych w celu informowania o działalności i zasobie Archiwum Akt Nowych.
  • Utrzymuje kontakty i inicjuje współpracę z placówkami i działaczami niepodległościowymi oraz polonijnymi w celu pozyskiwania materiałów archiwalnych.
  • Prowadzi działalność edukacyjną oraz przygotowuje materiały informacyjne i promocyjne Archiwum Akt Nowych.
  • Przygotowuje i redaguje merytorycznie wydawnictwa źródłowe, wystawy archiwalne i stronę internetową Archiwum, oraz nagrywa relacje audio i video.
  • Wykonuje kwerendy archiwalne w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata praca w instytucjach publicznych i społecznych
  • Znajomość prawa archiwalnego i historii Polski XX w.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe):

  • Wykształcenie: wyższe historyczne / archiwalne lub podyplomowe archiwalne
  • Doświadczenie zawodowe Praca w archiwum państwowym na stanowisku merytorycznym
  • Wiedza szczegółowa o organizacjach politycznych i społecznych III RP
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Kreatywność
  • Odporność na stres

CO OFERUJEMY

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość zapisania do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

DOSTĘPNOŚĆ

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

WARUNKI PRACY

  • praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie
  • praca na IV piętrze budynku magazynowego nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych
  • brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich

DODATKOWE INFORMACJE

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

  1. weryfikacja formalna ofert;
  2. sprawdzian wiedzy/umiejętności - online;
  3. rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

APLIKUJ

do 15 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93916"

na adres:

Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@aan.gov.pl

Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:

Archiwum Akt Nowych

Hankiewicza 1

02-103 Warszawa

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 589 31 06

lub mailowego na adres: rekrutacja@aan.gov.pl

 

 Dokumenty należy złożyć do 15.03.2022

 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

 Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Akt Nowych , ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa

 Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@aan.gov.pl

 Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

 Informacje o odbiorcach danych: brak

 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 Uprawnienia:

 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

 prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 Podstawa prawna przetwarzania danych:

 6 ust. 1 lit. b RODO;

 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB

 

Autor: Anna Kociubińska

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-03-02 08:42przez: Anna Kociubińska
Opublikowano:2022-03-02 08:43przez: Andrzej Augustynowicz
Zmodyfikowano:2022-03-02 08:42przez: Andrzej Augustynowicz
Podmiot udostępniający: Archiwum Akt Nowych
Odwiedziny:2903

Rejestr zmian

  • [2022-03-02 08:42:56]Andrzej Augustynowicz.
  • [2022-03-02 08:39:56]Andrzej Augustynowicz.